~BeY0nd W0rdS::::~Biasa biasa aje^^

my lil secret YG ekcely not a secret is written ere..agagaa=P xpaham udah..PEACE(~.^)

Thursday, November 12, 2009

babe,money is no object

punyela berjam nk mendownload muvi nih..membuat saya rase agak hot.bile nak tido kalo camni??haish.
cuz boring,saya nk talk bout sumthin yg xberape nk hangat.so abaikan entry ni kalo malas nak bace okay bebeh...

kalo korang dapat duit 100ribu sekarang macam saya dapat.ape korang nk buat?YEAH..ye betoi believe it or not tapi saya tak berapa nak hepi.now saya ngah plan....

1) 7 ribu nak beli macbook air

~ensem kan dia.uhh.i heart u!~



2) 20 ribu wat down payment swift red cherry.eh eh membazir. baik beli myVi SE putih lagi jimat duit dan jimat minyak.yer.PUTIH jugak.sebab putih itu cool n purple juga..bulan bulan pown mampu dibayar insyAllah~yang penting...aja aja fightin!yadayadayada~

dia hot kan?tak seswai ngan saya yang tak berape nak hot



suci murni.suit me.ekeke~saya budak baik juz takde yang setuju je.nape tah dunno...



selamat tinggal darlin.ternyata ini bukan jodoh kita


eheh~i like kereta gemuk gemuk comel kiut
saya jugak adore orang buncet-tue-machos.uhuh~
(dear uncet sile senyum sekarang)

3) 3 ribu nak berjoli-makan angin buang angin melakukan apa-apa yang patut(muka innocent yer)

4) 1 ribu mau belanja makan beli beli present untuk family..can't wait!ye adeq-adeqku behave urself ea n sila line up..ngee~

5) 19 ribu letak kat syarikat insuran. kalo sumthin happen nanti tak le tenganga nak carik duit kat mana.

6)10 ribu nak beli set dslr lengkap dengan segale accesori.ade ultra wide zoom, telephoto zoom, micro ngan macro zoom..mcm terlebih 10k je..phew!abes le akan bertukar into annoying camwhore~




7)40 ribu lagi letak kat asb.hujung tahun berjoli boleh gi umrah suppport parent pegi haji..hohoh!

okay ar mission accomplish!!
eh 1 more 1 more,tapi...ni part yang tak berapa bekenan nak ngoyak. camne nak buat kalo semua duit tu dalam ni?



eheh~ baik tido. ni semua broadband punye pasal!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home