~BeY0nd W0rdS::::~Biasa biasa aje^^

my lil secret YG ekcely not a secret is written ere..agagaa=P xpaham udah..PEACE(~.^)

Tuesday, December 1, 2009

mengatasi masalah muka berminyak

Hai sungguh best tajuk itu. Seperti ingin memberi penyelesaian terhadap permasalahan anda selama ini. Tapi malang sekali ini hanyalah another entri update kehidupan yang tidak evokatif langsung. Sekadar nak mengisi masa senggang. Pergh lama tak guna ayat hobi saya waktu mengisi masa senggang adalah menjemur baju etc. Tingkatan 2 lah !!

neway,ello people!! ;D
cheers for all da viewers!hahaha poyo jer.tq2 sbb sudi mengusha blog yg manyak jiwang ini [bak kata en.nabil]

Maaf seperti sudah lama ya tidak menulis? Terlalu terjerat (caught up) dengan hal-hal lainnya. Kalau kamu tegar di sini, kamu akan perasan yang saya update setiap hari, waktu exam week is on, dan saya kurang update apabila bervacaying di rumah. Apakah masalah saya sebenarnya?n y saya campor2 bahasa ni?xpe,sukeati saya..to atok,hi!
today saya bosan.got nothin to do..got no one to talk to since my bf always been busy with his study,plus lantaklah asal xflirting sudaaa...:)atok,r u reading diz?!

Anyway, lepas dah meroyan dekat Facebook sebab tiada siapa boleh teman shopping beli usha baju kasut, officially sy ditugaskan untuk memasak. Ya memasak. Just because emak nak keluar dengan bapa, dan anak-anak tidak harus kebuluran di rumah jikalau terdapat seorang anak dara di dalamnya. Siapa lagi kalau bukan saya aww!

tu je nk update!agagagaa..later!
ohya,
lauk hari ini, sambal tumis udang dan masak lemak terung.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home